Hoe werkt het voor de stemacteurs?

1. Maak een account aan.

Via de button ‘Aanmelden als stemacteur’ op onze homepage, maak je binnen een paar minuten een account aan als stemacteur. Na het registreren ontvang je van ons een e-mail om je account te bevestigen. In je account kan je informatie over jezelf invullen en een profielfoto uploaden. Om het platform professioneel te houden checken wij alle informatie. Voldoet je account niet aan onze kwaliteitsnorm, dan nemen wij contact met jou op voor feedback en wordt je account mogelijk verwijderd.

2. Voeg een demo toe aan je profiel.

Na het aanmaken van een account ben je verplicht om een demo toe te voegen aan jouw profiel. Kijk hier voor meer informatie over het toevoegen van je demo: https://voiceland.nl/demo-toevoegen-aan-je-profiel/

3. Reageren op opdrachten.

Als je account compleet is kan je reageren en zoeken naar opdrachten. Zodra je gereageerd hebt op een opdracht, krijgt de opdrachtgever een seintje. Voordat een opdracht op het platform wordt gepubliceerd kijken wij deze na, is het niet professioneel dan komt deze opdracht ook niet op het platform. Hierdoor behouden wij de kwaliteit van Voiceland.

4. Werkruimte.

Zodra de opdrachtgever akkoord is gegaan met jou als stemacteur, kom je samen met de opdrachtgever in een werkruimte. In de werkruimte kun je bestanden delen en de laatste details bespreken en doornemen.

5. Factureren.

Wanneer alles is besproken, kan je meteen een factuur sturen naar de opdrachtgever. Doe dit voordat je aan de opdracht begint.

6. Opdracht afronden.

Als de opdracht is afgerond en alle bestanden zijn opgestuurd, druk je op de knop afronden. Hierna kan je geen bestanden meer met elkaar delen.

7. Op naar de volgende opdracht.

Je hebt alles netjes afgerond, op naar de volgende opdracht!